Thursday, May 8, 2014

Resepi hati....

Assalamualaikum
 
Ya ampun.. kalau tetiba kawan2 cari resepi hati tapi tetiba masuk kat sini dapat resepi lain plak kan
 
Saya seronok....
Seronok baca buku2 ini, bukan sekadar baca, sebab, agak straight forward bila hanya membacanya
 
 
 
Tapi sambil mendengar syarahnya/huraian disini
 
or kat sini
 
Now dah pun di hikmah yang ke 78 (jilid2)
 
 
Saya beli dua buku ni kat PBAKL tahun lepas, baru tahun nih masuk jilid2.... Rasanya masa tuh dapat 30% discount kut, kalau tak silap dua buku nih cuma RM70
 
Buku ni terbitan telaga biru
Now dah ada jilid 3, terbitan pustaka cahaya kasturi, baru jer beli kat PBAKL baru nih. Tapi simpan dululah hihi
 

5 comments:

  1. Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Eh..baca pasal telaga biru, teringat saya oun ada beli satu buku terbitan sama. Bila nak mula baca ya? Dah usung ke sana sini tapi tak baca lebih 10 muka pun lg..alahai..

    ReplyDelete
  3. Buku kebanyakan yg auntie beli pun terbitan Telaga Biru.
    Terasa mantap dan sayang nak tinggalkan..

    ReplyDelete
  4. Sejak akak cakap tajuk buku itu hari, saya dah mula pi cari. Laa ni masih dengan buku Ustaz Pahrol.

    ReplyDelete